چون کم میشناسه اجازه افزایش تنظیماتو نمیده برا اون میخوام افزایش بدم. باز اگه راهی بود ممنون میشم. برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
چون کم میشناسه اجازه افزایش تنظیماتو نمیده برا اون میخوام افزایش بدم. باز اگه راهی بود ممنون میشم. برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
درایور رو ازسایت اینتل دریافت کنید بهتر میشه . شما وارد بازی بشید . از صفحه دوم برنامه GPU-Z میتونی رم اختصاص یافته به گرافیک را مشاهده کنید .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط ho3einsa برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Aaron Swartz (21-07-16), ho3einsa (21-07-16)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks